Vše co potřebujete vědět o nákupu v internetovém obchodě velkýdřez.cz
Orientace v našem internetovém obchodě je velice jednoduchá. Všechny produkty jsme roztřídili přehledně do několika kategorií a podkategorií. V daných kategoriích je možné filtrovat produkty, dle několika parametrů a tím si zjednodušit výběr.
Poté, co kliknete na detail daného produktu, si níže na jeho stránce můžete přečíst kompletní popis, parametry a další potřebné informace. Pokud má produkt více variant jsou uvedeny v detailu produktu, konkrétní variantu vyberete v roletkovém menu.
Pokud máte zájem vybraný produkt koupit, zvolte na stránce vybraného produktu počet kusů a klikněte na tlačítko vložit do košíku. Poté můžete internetový obchod dále procházet kliknutím na tlačítko ‚‚ pokračovat v objednávce ‛‛ nebo přejít rovnou k dokončení objednávky kliknutím na tlačítko ‚‚ přejít do košíku ‛‛.
Obsah košíku si můžete kdykoliv prohlédnout nebo smazat kliknutím na ikonku košíku v horním pravém rohu.
Ihned po odeslání objednávky Vám do emailu dorazí potvrzení objednávky. V tomto emailu budete mít veškeré informace, objednané zboží, způsob dopravy,platby a jiné další informace. Pokud Vám email nedorazí do 15 minut, zavolejte nám. V 99 % případů je překlep v emailu, rádi Vám ho opravíme.
Po objednání objednávku zpracujeme. Pokud některé zboží nebylo ihned k dodání, zadáme ho do výroby a budeme Vás informovat o termínu dodání, pokud není do druhého dne. Poté co zboží odešleme obdržíte od nás číslo balíku a informace potřebné k sledování zásilky.
Fakturu (daňový doklad) ke zboží od nás obdržíte v tištěné podobě přibalenou k objednanému zboží. Tento doklad pečlivě uschovejte, je potřeba pro případnou reklamaci zboží.
K reklamaci zboží ve dvouleté zákonné lhůtě stačí doklad o koupi (faktura), kterou jste od nás obdrželi v tištěné podobě společně s objednaným zbožím. V případě produktů s prodlouženou zárukou je potřeba i potvrzený záruční list.
Doručení na adresu přepravní společností DPD nebo našim rozvozem
Doručení na výdejní místo přepravních společností DPD nebo Uloženka.cz
Aktuální možnosti a ceník dopravy naleznete na samostatné stránce doprava a doručení zboží
Způsob platby za zboží si vyberete při dokončení objednávky, níže jsou dostupné možnosti plateb pro náš internetový obchod.
Zboží zaplatíte hotově dobírkou při převzetí. Tato platba je s příplatkem 40,- Kč
Zboží zaplatíte bankovním převodem. Zboží odešleme až poté, co obdržíme platbu na náš účet. Informace k provedení bankovního převodu Vám zašleme emailem. Tato platba je ZDARMA
V našem internetovém obchodě narazíte na tyto tři označení dostupnosti zboží
Ihned k dodání: produkty ihned k dodání, odesíláme do druhého pracovního dne.
Dodání do 14 dnů: takto označené produkty nejsou skladem, o termínu doručení Vás budeme průběžně informovat.
Objednání 3-5 týdnů: takto označené produkty jsou vyráběny na zakázku přímo pro Vás a nelze je bez udání důvodu vrátit, o termínu doručení Vás budeme průběžně informovat.
Rádi Vám ušetříme čas při montáži kuchyňský dřezů a ZDARMA připravíme otvory pro montáž baterie, ovládání sifonu nebo dávkovače jaru. Požadované umístění otvoru nám napište do poznámky při objednávce. Možné umístění otvorů je zobrazeno v detailu každého modelu kuchyňského dřezu a označeno jako pozice 1, pozice 2 atd..
POZOR DŮLEŽITÉ! Pokud Vám do dřezu vyvrtáme otvor, není možné dřez vrátit (odstoupit od smlouvy).
ZÁSILKA DORUČENA NAŠIM ROZVOZEM
Při předání zásilky Vám vždy řidič rozbalí dřez a umožní doručený dřez pečlivě zkontrolovat. Podpisem na dodací list nebo kopii daňového dokladu potvrdíte, že jste dřez převzali nepoškozený v bezchybném a bez viditelných vad. Pokud bude zásilka poškozena, zboží nejste povinni převzít.
ZÁSILKA DORUČENA PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTÍ DPD
Před převzetím zásilky je nutné zkontrolovat balík, aby nebyl poškozený – proříznutý, poškozený roh, promáčklý obal. Pokud bude obal poškozený, zásilku rozbalte a zkontrolujte zboží. Pokud bude zásilka poškozena, zboží nejste povinni převzít. V tomto případě nás ihned kontaktujte.
I pokud bude balík v pořádku, ihned po převzetí ho rozbalte a zkontrolujte. Pokud bude zboží poškozené, ihned nás kontaktujte. Je potřeba zahájit reklamaci s přepravní společností.
POZOR DŮLEŽITÉ! Pokud zásilku nezkontrolujete při převzetí a pak nás kontaktujete, že je zboží poškozené, není možné prokázat, zda k poškození došlo během přepravy nebo až při montáži, nevhodné manipulaci apodobně. Pozdější reklamaci mechanického poškození není možné přijmout!
Každé zboží je nutné vyskladnit, zkontrolovat, zabalit, objednávku překontrolovat a vystavit fakturu. To všechno stojí čas a peníze. Pokud objednané zboží nechcete, objednávku prosím před odesláním stornujte.
Pokud si u nás objednáte zboží, my objednávku vyřídíme, vyfakturujeme, odešleme a vy ho následně bezdůvodně nepřevezmete, budou Vám naúčtovány náklady, které nám tímto vzniknou.
Pokud poškození zjistíte před převzetím zásilky, zboží nepřebírejte a zavolejte nám. Pokud poškození zjistíte ihned po převzetí zásilky, poškození nafoťte a zašlete nám ho na email info@velkydrez.cz spolu s popisem poškození a číslem objednávky nebo faktury.
Ozveme se Vám a domluvíme se na dalším postupu.
Pokud zjistíte, že v balení zboží chybí nějaké díly nebo příslušenství k montáži, zavolejte nám. Ověříme, zda v balení tyto díly opravdu měly být a dopošleme Vám je.
Doporučujeme také všechny díly vyfotit a zaslat na email info@velkydrez.cz, abychom věděli, co v balení je a není.
V případě, že zakoupené zboží nefunguje jak má, závadu na zboží prosím nafoťte a zašlete nám fotografie na email info@velkydrez.cz spolu s popisem závady a číslem objednávky nebo faktury.
Ozveme se Vám a domluvíme se na opravě, výměně zboží nebo vrácení peněz (pokud se daný produkt už mezitím přestal vyrábět).
Pokud chcete odstoupit od smlouvy, je možné nepoužité a nenamontované zboží vrátit do 14 dnů od převzetí. Zakoupené zboží se zakázkovou úpravou např. vyvrtaným otvorem nebo zboží vyrobené na zakázku přímo Vám jedná se o zboží označené dostupností 3-5 týdnů. Nelze bez udání důvodu vrátit.
Napište nám, že odstupujete od smlouvy. Pečlivě zboží zabalte a zašlete prosím na naši adresu spolu s číslem objednávky nebo faktury a číslem bankovního účtu, kam chcete vrátit peníze. Můžete také využít formulář pro odstoupení od smlouvy.